جدیدترین اخبار ورزشی
جدیدترین اخبار ورزشی
آخرین اخبار ورزشی روز ایران وجهان
نوروزی
نوروزی: می‌خواستم بنا هم از طلای المپیک بی‌نصیب نماند + صحنه سالتوی نوروزی بر روی بنا
دارنده مدال طلای کشتی فرنگی بازی‌های المپیک لندن گفت: با اجرای فن روی محمد بنا در پایان مسابقه فینال می‌خواستم او نیز از طلای المپیک بی‌نصیب نماند

امید نوروزی پس از کسب مدال طلای وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی بازی‌های المپیک گفت: خوشحالم که توانستم دل 70 میلیون ایرانی را شاد کنم؛ برای رسیدن به این مدال تلاش زیادی کرده بودم. خیلی خوشحالم که به مدال طلای المپیک رسیدم. این موفقیت را مدیون زحمات محمد بنا هستم و از او تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: کشتی فرنگی 7 - 8 سال است که راه خیلی خوبی را آغاز کرده است و این راه در المپیک به ثمر نشست، امیدوارم مسئولان حمایت بیشتری کنند تا باز هم نتیجه‌های خوبی بگیریم. 100 درصد به گرفتن مدال در المپیک امیدوار بودم. خوشبختانه با برنامه‌ها و تاکتیک‌هایی که مربیان داشتند موفق شدم.

قهرمان کشتی المپیک در مورد حریفانش گفت: تمام کشتی‌هایی که گرفتم سخت بود و حریفانم همه قهرمان جهان و المپیک بودند. خوشحالم که توانستم قهرمان شوم و اتفاق بسیار خوبی افتاد.

نوروزی در پاسخ به این سؤال که آیا پس از المپیک در وزن 60 کیلوگرم باقی می‌ماند یا به وزن بالاتر می‌رود، گفت: 100 درصد به یک وزن بالاتر می‌روم. برای المپیک وزن زیادی کم کردم و خوشحالم بدنم جواب داد. در گذشته همیشه به کشتی کم لطفی می‌شد، اما با آمدن وزیر توجهات بیشتر شده است و امیدوارم مسئولان استان‌ها هم حمایت بیشتری کنند.

وی در پاسخ به سؤال دیگری در مورد اینکه مدال طلای خود را به چه کسی اهدا می‌کند، عنوان کرد: مدال طلا را به همه مردم ایران به خصوص شیرازی‌ها و منطقه سپیدان شیراز و خانواده‌ام تقدیم می‌کنم. پدر و مادرم زحمات زیادی برایم کشیده بودند و من همیشه برای آنها دردسر بودم. امیدوارم با کسب این مدال من را حلال کنند.

نوروزی در خصوص سالتو بارانداز کردن محمد بنا پس از پایان مسابقه‌اش با لبخند گفت: می‌خواستم او نیز از طلای المپیک بی‌نصیب نماند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 20 بهمن 1398برچسب:, توسط احسان